+46735059294

Libero

Limited Editions och kampanjutveckling

Liberos strategi att lansera limiterade blöjor har varit en stor framgång. Både för försäljning och varumärkeslojalitet. Men det handlar om mycket mer än en blöjdesign – varje tema utvecklas till fullskaliga 360-kampanjer med allt från film till aktivering i butik.

Kampanjerna grundar sig ofta i ett samhällsaktuellt ämne eller något som påverkar bebisarnas framtid. Här är tre kampanjfilmer som jag har arbetat med.

Save the Bees Edition

I Save the Bees Edition handlar det om att vår jord är helt beroende av de småkryp som pollinerar och skapar mat och grönska. Och att vi alla kan hjälpa till att ta hand om dem.

Fotboll Edition

Alla ska få vara med och uppleva känslorna när det är fotbolls-VM. Här skapade vi även en mängd små filmer för att kunna vara snabba på bollen i sociala medier.

All Inclusive

I vissa kampanjer ska man inspirera konsumenterna att handla en himla massa blöjor, för att vinna en barnvänlig resa till solen. Libero All-inclusive helt en enkelt.

För Essity-koncernen har jag även arbetat med Libresse, Torky, TENA och Tork. Jag berättar gärna mer om det vid ett personligt möte!

 Släng iväg ett mail så bokar vi en dejt!